Thursday 13 March 2014

Antara Imej dan Malu

Assalamualaikum... dan salam 1 Malaysia... <3

Hari ini suka untuk saya berkongsi tentang antara tip perniagaan untuk menjadi salah seorang usahawan. Malu???
Adakah sebagai usahawan, kita patut mempunyai perasaan malu? Memang perlu untuk kita mempunyai perasaan malu itu tetapi harus kena pada tempatnya...
 
Sebagai bakal usahawan ataupun kepada yang sudah bergelar usahawan, saya pasti perasaan malu dalam mendepani dunia perniagaan ini harus kita kikis dalam diri kita... Betul atau tidak ??? 
 
Di sini saya ada kongsikan antara tip dalam bidang perniagaan yang perlu kita titik beratkan.. Bersama-samalah kita ambil manfaat hasil daripada apa yang saya kongsikan ini...
 

 

1 comment:

  1. Saya Husnah dan saya mengambil waktu saya keluar untuk bersaksi Ibu Amanda karena dia akhirnya menawarkan saya.
    Saya dan suami saya masuk ke utang yang sangat besar dengan Bank dan kami mencari pinjaman dari perusahaan pinjaman yang berbeda tetapi semua datang ke sia-sia. sebaliknya mereka membawa kita ke dalam lebih banyak utang meninggalkan kami bangkrut sampai saya datang di kontak dengan Ibu Amanda, yang menawarkan pinjaman. Sekarang kita telah akhirnya menetap utang kami dan memulai bisnis baru dengan uang yang tersisa dari pinjaman. Anda dapat menghubungi dia hari ini untuk pinjaman apapun dan jumlah.
    Hubungi Ibu Amanda melalui salah satu email berikut. amandarichardssonloanfirm@gmail.com atau amandarichardson686@gmail.com atau Anda dapat menghubungi saya melalui email saya untuk arahan lebih lanjut ikmahusnah@gmail.com

    ReplyDelete